Významné novinky připravuje Freeport Fashion Outlet v Hatích. Proč se vyplatí zajet do Hatí a navštívit luxusní prodejny nám řekl ředitel Freeport Fashion Outletu Jan Procházka. [bomba]
Vzhledem k tomu, že Freeport Fashion Outlet se nachází na hranicích České republiky a Rakouska, patří k vašim tvářím nejen rakouská modelka Larissa Marolt, ale také Simona Krainová. Jak se vám s těmito modelkami spolupracuje? V čem jsou jiné a co je naopak spojuje?
Simona Krainová pro nás vždy byla a je první volbou mezi českými celebritami, díky spolupráci s ní, kterou jsme navázali před pár lety a která byla naprosto bezproblémová v téměř rodinné atmosféře, jsme se rozhodli najít podobnou osobnost i pro naše rakouské zákazníky, kterých je celá polovina. Obě dámy spojuje rodina– jak Simona, tak Larissa jí mají na prvním místě. Také se musí vyzdvihnout jejich laskavost, profesionalita a neustálý úsměv na tváři. Za celou dobu spolupráce jsme neřešili jediný problém, naopak se vždy těšíme na společná setkání a jsme v pravidelném kontaktu. Rozdílné je asi jejich působení – Larissa se v současné době věnuje zejména herectví a kariéře a není zcela jasné, jestli zakotví právě u herectví, nebo v modelingu, kdežto Simona už má svou pozici vybudovanou a je etablovanou osobností.
Modelky předvádí světové značky a právě takové se najdou i ve vašem outletu. Můžete zmínit, které konkrétní značky nabízíte?
Už při focení dbáme na to, abychom drželi krok s módními trendy a aby modelky prezentovaly výhradně modely, které pocházejí z našich prodejen. Na fotkách prezentujeme prémiové značky jako jsou Guess, Gant, Desigual nebo Salamander ale zároveň i volnočasové kousky, například Mustang, Mango, Levis nebo Pepe Jeans.
Co se lépe prodává rakouským zákazníkům a co nakupují spíše Češi?
Co se týká předních světových značek jako Guess, Gant, Desigual, Geox, Lindt a dalších tak zde žádný velký rozdíl mezi českými a rakouskými zákazníky není. U některých dalších značek určuje preference povědomí zákazníka a zastoupení značky na českém nebo rakouském trhu. U známých českých značek jako jsou Alpine Pro, Hannah, Kilpi převládají čeští zákazníci. Naopak u značek známých především v sousedním Rakousku, například Seidensticker nebo Ara převažují zákazníci z Rakouska.
Poznáte přímo v obchodě, zda je zákazník Čech, nebo cizinec?
Zpravidla zákazníka rozeznáte až poté co promluví. Právě v komunikaci lze vidět rozdíl. Rakouský zákazník až na výjimky očekává, že bude osloven německy.
Momentálně finišuje rozsáhlá rekonstrukce Freeport Fashion Outletu v Hatích. Proč jste se pro rekonstrukci rozhodli? A co přinese zákazníkům?
Rekonstrukce po 14 letech provozu centra byla nezbytná. Dalším důvodem pro výrazný facelift je fakt, že se nám podařilo v posledních letech výrazným způsobem zvýšit image centra a zkvalitnit nabídku úspěšných značek. Ale především nám jde i spokojenost zákazníků. Proto jsme se rozhodli vytvořit příjemnou atmosféru vytvořením nákupní ulice v našem centru ovšem při zachování výhod zastřešené a plně klimatizované pasáže. Jsme přesvědčeni, že naši návštěvníci ocení tyto změny během nakupování.
Můžete přiblížit atmosféru a styl prodejny pro ty, kteří u vás ještě nikdy nenakupovali?
Freeport Fashion Outlet je první outletové centrum, které bylo v ČR otevřeno. Na ploše bezmála 22.000m2, v 75 obchodech se značkovou módou a sportovním vybavením má zákazník možnost celoročně nakupovat výhradně za výhodné = outletové ceny, které jsou vždy minimálně o -30% nižší než ceny srovnatelného zboží v běžných obchodech. Během speciálních akcí jako jsou aktuálně zimní výprodeje, však dosahují slevy -50% a více. Kromě oblíbených módních značek u nás zákazník najde 4 restaurace a 3 kavárny, z nichž nejoblíbenějšími jsou provozovny Starbucks, KFC a Burger King.
Jak vnímáte outletová centra a jejich budoucnost?
Outletový koncept celosvětově je jedním z nejrychleji se rozvíjejících obchodních konceptů a těší se velké oblibě mezi zákazníky, což dokládají i naše výsledky. Návštěvnost i tržby centra meziročně plynule rostou a jsme přesvědčeni, že stejný trend bude pokračovat i v příštích letech.
Můžete na závěr doplnit něco zajímavého o vašem nákupním centru?
Zajímavostí je určitě celá řada, ale jedna z příjemnějších pro zákazníky, kteří nemají rádi zmatek při hledání obchodů a svých oblíbených značek, že je naše centrum je oválné a bez pater, tudíž jdete do kola a vždy ke svému oblíbenému obchodu nakonec dorazíte bez nutnosti se vracet…