Podle nejnovějších údajů si za loňský rok Ronadlo vydělal za sponzorované posty na svém instagramovém účtu neuvěřitelných 47,8 milionu dolarů. Statistiky dokazují, že za jeden post tak fotbalista dostane 975 tisíc dolarů.
Na samotném trávníku si Ronaldo vydělá mnohem méně. Aktuálně je hráček Juventusu Turín, kde jeho roční plat činí 34 miliony dolarů.
Ronaldo je tak na tom se sociálními sítěmi daleko nejlíp ze všech fotbalistů světa. Lionel Messi, který nedávno představil vlastní značku oblečení, je až za ním. Instagramové posty mu ale vynesly zhruba polovinu toho, co Ronaldovi.
Tomu se totiž nevyrovnají ani hvězdy showbyznysu. Kylie Jenner, Selena Gomez, Emily Ratajkowski, nebo Priyanka Chopra, které patří k influencerské špičce, mají k příjmům portugalského fotbalisty hodně daleko.
Za tak obrovské příjmy ze sociálních sítí může podle odborníků fakt, že Ronaldo má na svém instagramovém účtu 186 milionů followerů, proto firmy musí platit tolik, aby se na takovou masu lidí vůbec se svými produkty dostaly.