Pro ilustraci, v roce 2015, když se automobilka Peugeot stala partnerem turnaje ATP World Tour, dokázala oslovit závratný počet 635 milionů televizních diváků z celého světa a více než 2 miliony návštěvníků jednotlivých turnajů.
Ovšem časem si diváci přítomnost notoricky známého symbolu značky přestanou uvědomovat, a proto je třeba získat jejich pozornost jinak. Třeba předvedením atraktivních produktů. Ostatně automobily jsou pro mnohé z nás předmětem touhy a tenis skýtá řadu možnosti, jak je ukázat světu. Peugeot tak kromě vystavování novinek na turnajích poskytuje i oficiální vozy pro zajištění přesunu hráčů i celebrit, zkrátka těch, kteří jsou neustále v hledáčku fotografů.
Je známo, že Peugeot je dlouholetým partnerem tenisu. Jeho vazba na tento sport trvá už od roku 1989, kdy se poprvé stal sponzorem legendárního turnaje French Open. Třicet let působení v tenisovém světě značku Peugeot naučilo, jak toto partnerství využít i mimo tenisové kurty, tedy v marketingové komunikaci. Například v roce 2015 vytvořil Peugeot digitální platformu #DriveToTennis, pomocí které komunikoval se svými fanoušky. Sdílel nejen informace o tenisových ambasadorech značky ale pochopitelně také o svých produktech a službách. Zapojil všechny své sociální sítě od Facebooku, přes Twitter, Youtube až po Instragram a jeho marketingový zásah čítal stovky milionů zhlédnutí.
V letošním roce přišla francouzská automobilka s novým nápadem. Vytvořila reklamní kampaň, ve které si zahráli dva z devíti tenistů a ambasadorů značky. Kampaň se zaměřuje na elektrickou a hybridní budoucnost Peugeotu a její protagonisté v ní ztělesňují jeho hodnoty: rychlost, náročnost a emoce. V hlavní roli se představil německý tenista Alexander Zverev, současná čtyřka v žebříčku ATP a nedávný vítěz Turnaje mistrů. Je ambasadorem budoucího modelu Peugeot 508 SW Plug-In Hybrid. Další role připadla na Lucase Pouille, druhého nejlepšího francouzského tenistu. Pro něj byl zvolen fastback Peugeot 508 Plug-In Hybrid. Značka Peugeot představí svou novou kampaň u příležitosti prvního grandslamu roku 2019. Vy se na ni můžete podívat už teď.