Jezdec juniorské akademie Ferrari potvrdil, že je velkým talentem. Na startovním roštu totiž stál až třináctý, navíc musel velmi rychle do boxů vyměnit přední křídlo svého monopostu a klesnul tak až na sedmnáctou příčku. To ale byl jen začátek jeho pozoruhodné cesty na stupně vítězů. Fuoco dokázal, že auto je vyladěno parádně a technici Charouz Racing System odvedli parádní práci. Důkazem budiž Také Italovo nejrychlejší kolo závodu. Sečteno a podtrženo to znamenalo patnáct bodů do bodování šampionátu. Naopak smůlu si tentokrát vybral Louis Delétraz. Kvůli problému s motorem musel ze závodu odstoupit z osmého místa.
[bomba]
Nedělní sprint pak znamenal další bodový zisk pro českou stáj. Fuoco startoval ze šestého místa, ale perfektní jízdou se dostal až na konečnou čtvrtou příčku po osmadvaceti kolech. V pořadí týmů to znamenalo dalších osm bodíků k dobru a posun na fantastickou průběžnou třetí příčku. Smůla opět provázela jeho týmového kolegu. Švýcar po jednom ze soubojů musel s poškozeným předním křídlem odstoupit jen tři kola před koncem.
Antonio Fuoco řekl: "Využil jsem všech šancí, abych získal body. V neděli už to bylo těžší, protože se všichni poučili z naší práce. Ale jsem spokojen, víkend byl celkem dobrý. Určitě musíme pracovat na kvalifikacích, stále jsme pak na roštu zbytečně moc vzadu."