Alespoň tak to vidí řada lidí, včetně samotných zástupců homosexuálně orientovaných jedinců. „Vypadá to jako reklama na nějaký film s gay tématikou… Ke všemu je to trapný a jestli tohle má voliče přesvědčit, aby jim dali hlasy, pak je mi těch lidí líto,” napsal jeden z gayů na sociální síť.
Spot natočil na zakázku Filip Renč, který kdysi pracoval pro ODS a následně pro Miloše Zemana. Video v melodramatickém stylu má sice připomínat kratičké příběhy dvou kamarádů, kteří vše dělají společně a nerozdělně, jako dva skauti, ke kterým například šéf STAN Petr Gazdík celoživotně patří, jenže tak to rozhodně nepůsobí.
„Hrůza, trapárna, děs a běs. Proč nevymyslí marketingoví poradci těchle vyhaslých politických hvězd něco normálního a ne ubohost za každou cenu?,” ptá se marketingový specialista Petr Voráček. [bomba]
Předvolební spot ukazuje situace, když se závodí v běhu a oba kamarádi doběhnou spolu. Spolu přetáhnou větší partu dětí. Klip plný dětí je přerušován hesly: Síla rozhodnutí nebo Síla nové generace. Celý spot je plakátově barevný a ozvučen dramatickou filmovou hudbou.
Klip končí heslem - Síla věrnosti a chlapci jdou cestou mezi dvěma koňskými ohradami, drží se za ramena a když se otočí na kameru, změní se na předsedu lidovců Pavla Bělobrádka a šéfa Starostů Petra Gazdíka.
Sami posuďte, jak se vám klip líbí… Zatím jej většina těch, kteří jej viděli, označili za bohapustou “trapárnu”…