Tomicová, která ve finále Stardance loni v prosinci neporazila jasného favorita Jiřího Dvořáka, dělá za tučný honorář reklamu na jeden ze supermarketových řetězců, přesněji ne slevové akce. A reklamními klipy, které natočila, se pochopitelně protančí.
V jedné z reklam letí Tomicová vzduchem poté, co se doma ve své předsíni rozeběhne. V jiné verzi zase předvádí nějaké otočky, které ji její taneční partner Marek Dědík naučil. Oba spoty jsou už vysílány v televizi a Tomicová je v nich pochopitelně nezaměnitelná.
Je vidět, jaký dopad Stardance má na životy svých soutěžících, pokud jsou nějakým způsobem výrazní, a to Pavla Tomicová rozhodně byla. Honoráři za samotnou soutěž to tak rozhodně nekončí a Tomicová teď bude drahnou dobu vydělávat na své popularitě, kterou v soutěži nabrala. Ale není první, ani poslední. Stačí si vzpomenout na reklamní explozi, která nastala poté, co Stardance vyhrála herečka Marie Doležalová se svým partnerem Markem Zelinkou. Jejich reklamy na jisté nápoje se ostatně vysílají dodnes.