Tento vůz pohání hybridní pohonné ústrojí sestávající z trojice hlavních komponentů a podle Peugeotu každý z nich pohání vozidlo nezávisle na ostatních. Pod přední kapotou našel místo přeplňovaný čtyřválec 1.6 THP s výkonem 270 koní a elektromotor o výkonu 115 koní, který je spojen s šestistupňovou převodovkou.
U zadní nápravy se pak objevuje další elektromotor - opět se 115 koňskými silami. Peugeot 308 R HYbrid se tak může pochlubit celkovým výkonem 500 koní a točivým momentem až 730 Nm, což i díky pohonu všech kol zaručuje zrychlení z klidu na stovku za méně než 4 sekundy. [bomba]
Nová verze s velkou pravděpodobností nenabídne takovou porci výkonu, hybridní pohonné ústrojí by si však ponechat mohla. A rozhodně by měla být hodně rychlá.
Konkurovat totiž chce například Fordu Focus RS, který z klidu na stovku akceleruje za 4,7 sekundy a jehož přeplňovaný čtyřválec o objemu 2,3 litru poskytuje 350 koňských sil.
Aktuální nejrychlejší Peugeot 308 - tedy GTi - pohání turbodmychadlem dopovaná šestnáctistovka o výkonu 270 koní. Sprint na stovku vůz zvládne za šest vteřin.