Pokud jste si dosud mysleli, že její N-ková divize je jen marketingový tah, tak nový koncept RN30 vás vyvede z omylu. Pod kapotou je vylepšený dvoulitrový čtyřválec s výkonem až 374 koní a maximálním točivým momentem 451 Nm.
Tento koncept je předkrmem pro první vysokovýkonný N-kový model i30 N. Ten by se již nyní měl testovat na okruhu v Nürburgringu a do výroby se dostane začátkem příštího roku. Model i30 N bude čtyřdveřový hatchback s výkonem brutálních 260 koní a dvoulitrovým čtyřválcem pod kapotou. [bomba]
Na rozdíl od představeného konceptu a WRC speciálu tak i30 N nebude disponovat hybridní technologií. Určitě však využije některé z funkcí představených na pařížském konceptu. Auto má několik podpůrných systémů a DNA z rallye.
Pod kapotou je vylepšený dvoulitrový čtyřválec s výkonem až 374 koní a maximálním točivým momentem 451 Nm. Auto má dvouspojkovou převodovku DCT. Ta bude zřejmě dostupná za příplatek i při i30 N.