Tak třeba McLaren P1 je sporťák za 1,15 milionu dolarů. Od roku 2015 se tohoto hybridu prodalo nějakých 375 kusů, a Hamilton má jeden ve své garáži. Hned vedle ale stojí opravdová legenda, Shelby Cobra 427 z roku 1966. Hamilton si luxusního veterána pořídil za 1,6 milionu dolarů.
Údělem bohatých milovníků aut je samozřejmě Ferrari, které nechybí ani v garáži Lewise Hamiltona. Hybridní supersporťák byl pochopitelně rovněž vyroben v limitované edici a pilot F1 za něj zaplatil 1,35 milionu dolarů.
Z úplně jiného soudku je Hamiltonova "kára" č.4, tedy Vision Mercedes Maybach 6 kabriolet. Tento futuristický model je má elektrický pohon a stál 300 tisíc dolarů. A zpátky ke sportovním autům, protože pátým vozem v Hamiltonově garáži je "italská bestie" Pagani Zonda 760, která je vyráběna opravdu pro vybranou klientelu. Stojí 1,4 milionu dolarů, ale odborníci se shodují, že ještě nákladnější je takové auto opravovat, zvlášť, když ho už Hamilton po bujarém večírku stihnul pořádně nabořit.
Šestým vozem v Hamiltonově garáži je "normálnější" model Mercedes AMG GTR a s největší pravděpodobností za tohle auto Lewis nezaplatil nic. Dostal ho totiž hned poté, co ve Formuli přestoupil do týmu McLaren Mercedes. Zdá se ale, že Ferrari je prostě Ferrari, a tak má Hamilton ještě jedno, tentokrát černý model Ferrari 599 GTO, jehož bylo vyrobenou pouhých 80 kusů a jde o nejrychlejší Ferrari vůbec.
Osmé auto ze své garáže Hamilton využíval údajně minimálně. Jde o Mercedes Maybach S600, a tak se ho nakonec jezdec F1 zbavil. Místo něho má alespoň místo pro teréňák Mercedes AMG G63. Ten se sice už nevyrábí, ale co by Mercedes pro svého pilota neudělal. A tak má Hamilton jeden přesně na míru. I desátým autem je Mercedes, tentokrát zase sporťák SLS AMG. Sběratelskou hodnotu má ale vůz č.11, což je Ford Shelby Mustang GT500, legendární ikona z roku 1967. A poslední hračkou Lewise Hamiltona z jeho garáže je hybridný superkára Mercedes AMG Project One, do které si Hamilton podle Top Gearu nechal namontovat ještě silnější a hlučnější motor.