Že je Felicia opravdu kultovní, dokládají i statistiky autobazarů, podle nichž se právě tato škodovka stále dobře prodává. Houževnatá „felda“ se zájmu těší díky levným náhradním dílům i díky skutečnosti, že nejstarší, dobře zachovalé a málo jeté exempláře se dostaly do kategorie youngtimerů.
Od roku 1994 do 2001 opustilo brány automobilky Škoda úctyhodných 1 420 441 Felicií, na které čekali řidiči z Česka i zahraničí. Po hranatější Škodě Favorit se tento modernější aerodynamický model mohl pyšnit výbavou, kterou do té doby žádná škodovka nepřinesla. Mohl za to především vstup značky Škoda do koncernu Volkswagen, díky němuž byl vůz dostupný s takovými „vymoženostmi“, jako protiblokovací systém ABS, airbagy či posilovač řízení.
Svou Felicii si řidiči dodnes mohou vybrat z mnoha variant. Základní hatchback brzy po nástupu na trh doplnila karoserie kombi, pickup a ještě větší užitkový Vanplus. Nejkurióznější variantou je jednoznačně Felicia Fun, povětšinou zářivě žlutý pickup pro volný čas s nevídanou konstrukcí. Díky posuvné zadní stěně se kapacita interiéru dala rozšířit o druhou řadu sedadel – ta ovšem neměla střechu nad hlavou a polovina posádky si tak mohla připadat jako v kabrioletu na cestě k mořskému pobřeží. Právě na jihoevropské přímořské státy přitom volnomyšlenkářská Felicia Fun cílila především. Nakonec se v ní však nevozili pouze Italové, Španělé či Řekové, ale i Britové, Němci a samozřejmě Češi.
Ačkoli se nejdražší modely čerstvě po výrobě prodávaly i za 400 tisíc korun, dnes se dostaly na své cenové dno. Nejčastější cena se pohybuje mezi 16 a 18 tisíci Kč, zachovalé kousky však mohou za pár let aspirovat na statut veterána. V síti AAA Auto se letos prodal například sběratelsky cenný model Felicia Fun za 160 tisíc korun.