S tímto názorem se ztotožnila i automobilka BMW, která se do elektrické hysterie zapojila zatím spíše symbolicky. Naopak ve Frankfurtu představila svůj "vodíkový" koncept, a to na prototypu svého SUV X5.
Palivové články u vodíkových aut totiž nebudou potřebovat dlouhé hodiny dobíjení, nýbrž tankování potrvá prakticky stejně dlouho, jako u současných benzínových či naftových aut.
Na vývoji palivových článků BMW už řadu let spolupracuje s japonskou Toyotou, a tak první vodíkové prototypy mohla automobilka představit už před čtyřmi lety. X5 je ale rozhodně nejdál, a tak ho BMW začne v malé sérii, ovšem jen pro účely testování, vyrábět už za tři roky. Automobilka ovšem nepředpokládá, že by se na silnice vodíková auta dostala dříve, jak v polovině příštího desetiletí. Do té doby zřejmě pomine elektrická eufórie, která dost možná nakonec skončí někde v polovině svojí cesty, tedy na nějaké vylepšené hybridní variantě.
Podle dostupných informací vodíkové mobilitě brání kromě řady ekonomických zájmů také fakt, že v současné době prakticky neexistuje infrastruktura na "tankování" takových aut a její vybudování je velmi finančně náročně.