Český výrobce rovněž nabídne postupně hned několik modelů elektrických aut. Elektrickou budoucnost odstartovala se dvěma modely, malým městským vozem CTITIGOe iV a velkým SUPERB iV. Ani jeden z modelů ovšem zákazníkům nenabídne tak rychlé dobíjení, jako první Volkswagen ID.3, který slibuje rekordní třicetiminutové dobíjení baterií.
U CITIGOe IV nabití vozu z nuly na 80 % kapacity baterie prostřednictvím běžné 230 V zásuvky s nabíjecím výkonem 2,3 kW potrvá 12,5 hodiny, v případě domácího nabíjení prostřednictvím wallboxu nebo veřejné dobíjecí sítě s výkonem 7,2 kW pak 4 hodiny, při použití rychlodobíjecí stanice s výkonem 40 kW je vůz možné dobít na 80 % výkonu za 60 minut.
SUPERB iV se pak z běžné domácí zásuvky nabije pohodlně přes noc. Pokud se nabíjí pomocí wallboxu s nabíjecím výkonem 3,6 kW, trvá nabití 3,5 hodiny, při dobíjení z běžné elektrické zásuvky pak 5,5 hodiny. Tento vůz ale automobilka nabídne s plug-in hybridním motorem. Celkový dojezd v kombinovaném režimu se spalovacím motorem činí 850 km, v čistě elektrickém režimu až 56 km.
Do konce roku 2022 uvede Škoda na trh celkem 10 modelů s různým stupněm elektrifikace, hlásících se k rodině iV. Automobilka očekává, že podíl elektrifikovaných vozů na celkovém prodeji bude do roku 2025 činit přibližně 25 %.