„Když jsme před rokem značku uváděli na trh, měli jsme hodně smělých plánů a jsem rád, že se podařilo veškeré projekty úspěšně rozjet. AURES Holdings už dávno není jen prodejce ojetých automobilů, ale také softwarová a technologická firma, která nabízí široké spektrum doplňkových služeb a inovativních produktů i IT řešení. Zákazníci nás čím dál tím více vnímají jako nejinovativnější firmu ve svém oboru ve střední Evropě a jsem rád, že toho můžu být součástí. Ocenění je pro naši společnost odměnou za veškerou snahu,“ uvedl Stanislav Gálik, provozní ředitel AuresLabu.
Značka AuresLab vznikla v lednu loňského roku jako inkubátor inovací společnosti AURES Holdings, která provozuje i značky AAA AUTO nebo Mototechna. Za první rok působení úspěšně uvedla na trh značky Mototechna Classic pro prodej investičních aut, Mototechna Drive pro střednědobý pronájem automobilů a Mototechna Eco Drive pro prodej vozů na alternativní pohony. Spustila služby Fleet Hero, tedy flexibilní B2B sdílení vozů, a Try&Buy, kdy si zákazník Mototechny může až 30 dnů testovat vůz bez závazku ke koupi. Dále také rozjela datově analytické aplikace Pricing App, tedy využití umělé inteligence při oceňování ojetých vozů a Stock Allocation, čili řízení skladových zásob vozů pomocí umělé inteligence. Značka AuresLab tak rozšířila oblast podnikání skupiny z prodejce ojetých automobilů na prodejce datové analytiky, kdy první software prodala do Ruska a Jihoafrické republiky. Letos v únoru navíc spustila revoluční e-shop s ojetými vozy s měsíční zkušební dobou, kde je možno zakoupit vůz on-line.